Drogi kliencie!

Jesteś dla nas najważniejszy. Określ czego będzie dotyczył kontakt, abyśmy mogli szybciej i sprawniej Ci pomóc.

Najczęściej zadawane pytania:

Co to są netpunkty? Jak działa Morele.net?

Jesteśmy sklepem internetowym, co oznacza, że przyjmujemy zamówienia poprzez stronę internetową i wysyłamy zamówione produkty we wskazane przez klienta miejsce.

Nie oznacza to, że jesteśmy sklepem wirtualnym – nasz magazyn w Sosnowcu mieści w sobie kilka tysięcy produktów, a w centrali w Krakowie pracuje ponad 150 osób.

Netpunkty to miejsca, do których dostawę możesz zamówić poprzez stronę internetową. Są to po prostu sklepy, gdzie towar nie leży na półkach – dopiero zamówiony przez internet przyjeżdża tam i tam można go odebrać, zapłacić gotówką, obejrzeć, złożyć reklamację. Łączymy w ten sposób zalety sklepu stacjonarnego z zaletami sklepu internetowego – dla Twojej wygody.

Czy bezpiecznie jest kupować w Morele.net?

Na rynku jako sklep internetowy istniejemy i wciąż rozwijamy się od 12 lat. Zdobyliśmy szereg nagród. Zawsze staramy się, żeby nasz klient był zadowolony z naszych usług, oferując wysoką jakość obsługi klienta oraz najniższe możliwe ceny. Firma to polski kapitał i polscy właściciele, trzydziestokilkuletni przedsiębiorcy z apetytem na stworzenie przedsiębiorstwa mogącego konkurować nie tylko w Polsce ale także w Europie.

Tak, zakupy w Morele.net są bezpieczne.

Jak najlepiej kontaktować się z nami?

Preferujemy formularze zapytań dostępne między innymi w zakładkach powyżej. Pozwala nam to najszybciej rozwiązywać problemy, układać ofertę, sprawdzać niejasności techniczne.