5/5
100% kupujących
poleca tego sprzedawcę
Obsługa klienta
Zgodność towaru z opisem
Czas dostawy
Na morele.net od
2016-06-02
delivery-box-icon
28 zmówień
w ciągu ostatnich 90 dni
Opinie kupujących (4)
Jeśli chcesz ocenić tego sprzedawcę lub zgłosić problem, skorzystaj z linku podanego w wiadomości e-mail otrzymanej kilka dni po złożeniu zamówienia.
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Darek
2020-01-27
Produkty: Data zakupu: 2019-10-27
EO Laboratorie Naturalne mydło glicerynowe OLIWKOWE 130g
Rodzaj dostawy: Kurier
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
polecam sprzedającego, szybka i bezproblemowa dostawa. Gorzej z wodą toaletową - bardzo słaba trwałość, po 20-30 minutach praktycznie już nie czuć
Marek
2020-01-07
Produkty: Data zakupu: 2019-11-25
Giorgio Armani Because It's You EDP 100ml
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Patrycja
2020-01-06
Produkty: Data zakupu: 2019-12-10
Donegal DONEGAL ROSY VIBES Pędzel do podkładów (4210) 1szt
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
mz
2020-01-03
Produkty: Data zakupu: 2019-12-06
Mokosh Cosmetics Orange Oil olejek pomarańczowy 10ml
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Najczęściej zadawane pytania
Kim jest sprzedawca marketplace?

Sprzedawcą jest firma, który wystawia swoje produkty na naszej stronie, realizuje i dostarcza zamówienia oraz wystawia dokumenty posprzedażowe. To bezpośrednio u niego dokonasz zwrotów i reklamacji zakupionych produktów. Każdy ze sprzedawców jest odpowiednio weryfikowany pod względem jakości oferowanych produktów i obsługi zamówień.

Wszystkie zamówienia od sprzedawców są bezpieczne i dodatkowo objęte Programem Ochrony Kupujących, który pozwala na szybki zwrot środków w razie problemów z zakupem.

Czy sprzedawca oferuje nowe produkty czy z outletu?

Wszystkie produkty sprzedawane przez naszych sprzedawców są nowe, pełnowartościowe i mają gwarancję. Wyjątkiem są produkty poleasingowe, które znajdziesz w odrębnych kategoriach - laptopy poleasingowe, drukarki poleasingowe itp.

Jak zgłosić zwrot/reklamacje ?

Reklamację lub zwrot możesz zgłosić bezpośrednio u sprzedawcy. Informacje o jego adresie e-mail oraz infolinii znajdziesz w sekcji ,,O sprzedawcy” na tej stronie lub w wiadomości e-mail otrzymanej po złożeniu zamówienia. Pamiętaj, że każde zamówienie objęte jest Programem Ochrony Kupujących, który pozwala na szybko zwrot środków w razie problemów z zakupem.

Jak anulować zamówienie?

Anulować zamówienie możesz poprzez bezpośredni kontakt ze sprzedawcą. Informacje o jego adresie e-mail oraz infolinii znajdziesz w sekcji ,,O sprzedawcy” na tej stronie lub w wiadomości e-mail otrzymanej po złożeniu zamówienia.

Czy sprzedawca oferuje kody rabatowe lub możliwość użycia karty podarunkowej?

Na tę chwilę nie ma możliwości skorzystania z kodów rabatowych lub użycia Elektronicznej Karty Podarunkowej podczas zakupów u sprzedawcy.

Czy sprzedawca oferuje zakupy na raty?

Na tę chwilę nie ma możliwości skorzystania z opcji zakupu na raty podczas zakupów u sprzedawcy.